Spørgeskemadesign

Spørgeskemaer er en del af din markedsføring

Når du sender et spørgeskemaer til dine kunder eller brugere, kan spørgeskemaet signalere, at din virksomhed er oprigtigt interesseret i sine kunder eller brugere.

Derfor er det vigtigt, at du sender et gennemtænkt spørgeskema, og at dine kunder kan genkende sig selv i det.

Spørgeskemaer kan give dig viden om dine kunder eller brugere.

Når du er nysgerrig på dine kunder, kan du få viden, som kan føre til mere salg. Men du skal tilegne dig viden på den rette måde, ellers har du spildt tiden.

Skal du lave et spørgeskema?

Så har du måske tænkt på:

  • Hvor langt skal mit spørgeskema være?

  • Hvordan får jeg mange svar på mit spørgeskema?

  • Hvordan får jeg svar på det, jeg vil vide?

Du kan også få hjælp til dit spørgeskema Hos Signifikant kan du få:

Sparring på design af et et spørgeskema fra bunden

Sparring på opstarten af et spørgeskema, første udkast

Sparring på et spørgeskema lige inden det udsendes

Spørgeskemaer der virker

Du kan også få hjælp til dit spørgeskema

Læs med i brevkassen Spørgeskemaer der virker, som jeg er medbestyrer af.

s min bog Spørgeskemaer der virker. Sæt modtageren i centrum. Bogen hjælper dig med at udarbejde et spørgeskema, som dine modtagere kan og vil svare på. Det giver flere og mere præcise svar og dermed bedre data.

Du kan købe bogen her.