Mine kunder er seje! Så er det sagt.

De vil lære noget, og de vil bruge det, de lærer i en workshop med det samme.

For at understøtte udbytte, arbejder jeg aktivt med følgende ting.

Lytter til jeres behov

Når I kommer med et behov, lytter jeg først og fremmest. Hvad er det, I efterspørger, og hvad efterspørger I ikke. Jeg stiller sikkert nogle opklarende spørgsmål, og måske beder jeg jer om at sende noget af jeres eksisterende materiale.

Lærer jer at kende

Der er noget særligt ved hver organisation, virksomhed, team. Det vil jeg vide mere om, når jeg er i kontakt med en kunde. Jeg kan sikkert læse om jer på en hjemmeside, men der er noget ved at høre det fra jer selv. Det siger noget ekstra, og giver mig viden, jeg kan bruge til at tilpasse workshops til jeres måde at gøre ting på, arbejdsdag, opgaver m.v.

Veksler mellem teori og praksis

Når man skal lære noget nyt, mens man er i arbejde, skal det være praksisnært. Det er afgørende for at få det brugt. Det ved jeg med en uddannelse i læringsteori og pædagogik. Når jeg laver workshops veksler jeg mellem teori og praksis, I skal både have mine input til det, I vil have hjælp til, men I skal også selv arbejde konkret med det nye. Der er workshops en fantastisk og effektiv mulighed, I er samlet og har afsat tiden, så nu får I gjort noget ved det, I længe har udskudt.

Planlægger pauser

Pauser? Jeg har lige skrevet om effektivitet, men jeg ved også at mine kunder har nok at se til. Det kan være svært at skabe plads til en workshop mellem mails, telefoner, opgaver som kommer ind fra højre. Jeg placerer derfor et antal pauser i mine workshops, som giver jer mulighed for at tage jer af det, der brænder på. Og det kan der være, selv for den mest forberedte.

Nysgerrig på mine workshops? læs mere her

Er du blevet nysgerrig, så lad os tage en snak. Kontakt mig på 42613601 eller på icrj@signifikant.dk