Sparring på spørgeskemadesign

Spørgeskemaer er en del af din markedsføring

Når du sender et spørgeskema til dine kunder eller brugere, kan spørgeskemaet signalere, at din virksomhed er oprigtigt interesseret i sine kunder eller brugere.

Derfor er det vigtigt, at du sender et gennemtænkt spørgeskema, og at dine kunder kan genkende sig selv i det.

Spørgeskemaer kan give dig viden om dine kunder eller brugere.

Når du er nysgerrig på dine kunder, kan du få viden, som fører til mere salg. Men du skal tilegne dig viden på den rette måde, ellers risikere du at spilde tid.

Skal du lave et spørgeskema?

Så har du måske tænkt over:

  • Hvordan får jeg mange svar på mit spørgeskema?

  • Hvordan får jeg svar på det, jeg vil vide?

  • Hvor langt skal mit spørgeskema være?

  • Hvordan undgår jeg, at folk dropper ud af min spørgeskemaundersøgelse?

Hos Signifikant får du svar på dine spørgeskemaer:

Signifikant kan hjælpe dig der, hvor du er.

Det kan være flere steder i processen mod et godt spørgeskema:

 

Ida gav os konkrete guidelines til, hvordan vi bruger data fra vores spørgeskemaer i praksis.

Hele vores organisation fik ny viden om spørgeskemadesign, så flere medarbejdere blev klædt bedre på til at behandle data fra spørgeskemaerne.

Silke Bech, sekretariatsleder, Menneskebiblioteket

 

Vil du have hjælp?

Hos Signifikant kan du få hjælp gennem sparring på dit spørgeskema. 

Nogle af Signifikants kunder vælger 1 sparring i opstarten af spørgeskemaet, så de kommer godt fra start. Andre kunder vælger flere sparringer for eksempel  i opstarten og inden det sidste udkast sendes ud. Det afhænger af dit behov, lad os tage en snak om dit spørgeskema: 

 

Bliv kontaktet for en uforpligtende snak om spørgeskemaer

     

    Spørgeskemaer der virker

    Vil du have en anden slags hjælp?

    Læs med i brevkassen Spørgeskemaer der virker, som jeg er medbestyrer af.

    s min bog Spørgeskemaer der virker. Sæt modtageren i centrum. Bogen hjælper dig med at udarbejde et spørgeskema, som dine modtagere kan og vil svare på. Det giver flere og mere præcise svar og dermed bedre data.

    Du kan købe bogen her, og bruger du Mofibo, kan du læse den her