Sparring på spørgeskemadesign
Spørgeskemaer er en del af din markedsføring
Når du sender et spørgeskema til dine kunder eller brugere, kan spørgeskemaet signalere, at din virksomhed er oprigtigt interesseret i sine kunder eller brugere.
Derfor er det vigtigt, at du sender et gennemtænkt spørgeskema, og at dine kunder kan genkende sig selv i det.
Spørgeskemaer kan give dig viden om dine kunder eller brugere.
Når du er nysgerrig på dine kunder, kan du få viden, som fører til mere salg. Men du skal tilegne dig viden på den rette måde, ellers risikerer du at spilde tid.
Jeg troede det var nemt at lave spørgeskemaer, men det er et større stykke arbejde end jeg regnede med.
Ida har åbnet vores øjne for, hvordan man kan arbejde struktureret med spørgeskemadesign.
Hos Signifikant får du svar på dine spørgeskemaer:
Signifikant kan hjælpe dig der, hvor du er.
Det kan være flere steder i processen mod et godt spørgeskema:
Ida gav os konkrete guidelines til, hvordan vi bruger data fra vores spørgeskemaer i praksis.
Hele vores organisation fik ny viden om spørgeskemadesign, så flere medarbejdere blev klædt bedre på til at behandle data fra spørgeskemaerne.
Læs hvordan Signifikants kunder fik sparring
Specialisthuset MertierWestergaard fik sparring, og kunne gennemføre en valid spørgeskemaundersøgelsen. Læs hvordan her
Vil du have hjælp?
Hos Signifikant kan du få hjælp gennem sparring på dit spørgeskema.
Nogle af Signifikants kunder vælger 1 sparring i opstarten af spørgeskemaet, så de kommer godt fra start. Andre kunder vælger flere sparringer for eksempel i opstarten og inden det sidste udkast sendes ud. Det afhænger af dit behov, lad os tage en snak om dit spørgeskema:
Bliv kontaktet for en uforpligtende snak om spørgeskemaer
Vil du have en anden slags hjælp?
Læs med i brevkassen Spørgeskemaer der virker, som jeg er medbestyrer af.
Læs min bog Spørgeskemaer der virker. Sæt modtageren i centrum. Bogen hjælper dig med at udarbejde et spørgeskema, som dine modtagere kan og vil svare på. Det giver flere og mere præcise svar og dermed bedre data.
Du kan købe bogen her.